Szkolenia, doradztwo, projekty UE – z zaangażowaniem wspieramy rozwój naszych Klientów
Szkolenia, doradztwo, projekty UE – z zaangażowaniem wspieramy rozwój naszych Klientów

O NAS

Profiteo Group – szkolimy, doradzamy, dbamy o rozwój naszych Klientów.

Jesteśmy grupą profesjonalistów, którzy kompleksowo wspierają rozwój polskich przedsiębiorstw i instytucji. Naszą misją jest dostarczanie wysokiej jakości kompleksowych usług doradczych i szkoleniowych, które dają realne efekty naszym Klientom.
Założycielem i osobą zarządzającą Profiteo Group jest Jarosław Nieradka, absolwent oraz wykładowca Uniwersytetu Zielonogórskiego, ukończył liczne szkolenia i kursy w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, marketingu oraz public relations. Posiada 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami i przedsiębiorstwami oraz projektami m.in. finansowanymi ze środków Unii Europejskiej.

Dla kogo?

Naszą ofertę kierujemy do przedsiębiorców niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej oraz do instytucji publicznych (jednostki samorządu terytorialnego, zakłady budżetowe, placówki oświatowe) i organizacji pozarządowych.
Usługi rozwojowe kierujemy zarówno do pracowników, jak i właścicieli oraz kadry zarządzającej.

Co?

Oferta obejmuje usługi rozwojowe zarówno szyte na miarę, poprzedzone analizą potrzeb Klientów, jak i gotowe szkolenia będące w stałej ofercie Profiteo Group. Naszą przewagą jest kompleksowe wsparcie w zakresie rozwoju firm: szkolenia, doradztwo i prowadzenie public relations firm i instytucji.
Posiadamy wdrożone procedury zapewnienia jakości i monitorowania zadowolenia naszych Klientów certyfikowane przez Dekra Certification. Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, członkiem Konfederacji Lewiatan oraz Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. Profiteo Group posiada także wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych oraz Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia.
Nasza oferta obejmuje zarówno szkolenia rozwijające kompetencje miękkie (np. komunikacja, efektywna sprzedaż, asertywność, zarządzanie zespołem), jak i podnoszące kwalifikacje zawodowe (np. obsługa aplikacji komputerowych, zarządzanie procesami produkcyjnymi, kurs obsługi wózków widłowych, szkolenia dla branży beauty itp.).
Efektywnie pozyskujemy dotacje na rozwój polskich przedsiębiorstw działających zarówno w produkcji, jak i usługach. Korzystamy w tym celu ze środków Unii Europejskiej oraz ze źródeł krajowych, stale monitorując pojawiające się możliwości dla przedsiębiorców.

Nasza kadra

Naszą kadrę trenerów i doradców stanowią specjaliści, praktycy z wieloletnim doświadczeniem
Anna Giercarz – radca prawny specjalizujący się w dziedzinie prawa gospodarczego, ochrony danych osobowych, doradztwa podatkowego
Urszula Giercarz – radca prawny specjaklizujący się z prawie cywilnym i prawach autorskich. Absolwentka prawa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pomysłodawczyni grupy networkingowej dla kobiet – Lubuszanki
Marta Rogalińska – ekspert w zakresie obsługi klienta z niepełnosprawnością, funkcjonowania – rekrutacji, zarządzania, motywowania – osób niepełnosprawnych w przedsiębiorstwach i instytucjach. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, ich aktywizacji i rozwoju osobistego. Absolwentka Uniwersytetu Zielonogórskiego i  Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, pracuje w Stowarzyszeniu Przyjaciół Integracji jako dyrektor Centrum Integracja Zielonej Górze
Jarosław Nieradka – trener i doradca w zakresie public relations, tworzenia wizerunku oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego (filologia polska z dziennikarstwem), dziennikarz, publicysta, od 2003 r. w Organizacji Pracodawców Ziemi Lubuskiej jako specjalista ds. PR, doradca, od 2006 jako dyrektor. Autor licznych publikacji o tematyce gospodarczej, pomysłodawca i realizator projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Tomasz Łuczak – trener biznesu, praktyk i szkoleniowiec, właściciel firmy szkoleniowej Good Step Sp. z o.o. Z wykształcenia magister muzyki. W pracy ceni relacje, warsztat i małe grupy. Kocha ludzi i nauczanie. Szkolenia to jego największa, życiowa pasja. Ze szkoleniami związany od 2009 roku. Praktyk biznesu i lider zespołów biznesowych od 20 lat. Praktyk, Mistrz i Certyfikowany Trener NLP. Zbudował wiele struktur sprzedażowych i wyszkolił setki osób, które dziś odnoszą sukcesy w życiu prywatnym i zawodowym.

Stale poszerzamy bazę naszych trenerów, którzy oprócz odpowiedniego przygotowania teoretycznego, dysponują przede wszystkim bogatym doświadczeniem i umiejętnością zastosowania wiedzy w praktyce. Jeśli spełniasz te wymagania i chcesz rozpocząć współpracę z Profiteo Group – skontaktuj się z nami.